اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+صنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/معاون وزیرنفت در امور مهندسی،پژوهش و فناوری: برای اولین بار در فهرست بلند تامین کنندگان تجهیزات صنعت نفت”AVL”، تعداد سازندگان تجهیزات از تامین کنندگان فراتر رفته است

دکتر وحیدرضا زیدی فرد می گوید: وزارت نفت،ورود شرکت های دانش بنیان و شرکت های ریشه دار را به AVL تسهیل کرده و تعداد شرکت های دانش بنیان در این لیست از 150 به بیش از 550 رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، دکتر وحیدرضا زیدی فرد با حضور در غرفه انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران ” استصنا” در حاشیه بیت و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی در مصاحبه ای با خبرنگار ما گفت: رویکرد وزارت نفت در دولت سیزدهم حمایت کامل و تام از سازندگان تجهیزات به ویژه شرکت های دانش بنیان برای فن آور شدن صنعت نفت و رشد تولید و مواردی که مدنظر نظام است، می باشد.

معاون وزیرنفت در امور مهندسی،پژوهش و فناوری افزود: مفتخریم که برای اولین بار در کشور در فهرست بلند تامین کنندگان تجهیزات صنعت نفت”avl”، تعداد سازندگان تجهیزات از تامین کنندگان فراتر رفته و پیش از این همیشه تعداد تامین کنندگان در این فهرست بیشتر بود، این نشان دهنده حمایت وزارت نفت از این بخش از صنعت بوده است.

زیدی فرد بیان کرد: ما ورود شرکت های دانش بنیان و شرکت های ریشه دار را به AVL تسهیل کردیم ، تعداد شرکت های دانش بنینان در این لیست از ۱۵۰ به بیش از ۵۵۰ رسیده است.

وی تصریح کرد:تسهیلاتی که مربوط به تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می باشد را با همکاری چندین بانک با بهره های پایین در اختیار شرکت ها قرار دادیم. تمام اینها و اقدامات دیگری که صورت گرفته در جهت حمایت از بخش خصوصی و سازندگان تجهیزات صنعت نفت بوده است.

وی افزود: در واقع این شرکت ها هستند که کمک می کنند به اینکه صنعت نفت یک صنعت به روز و جهانی باشد و صنعت پیشرو در کشور باشد، امیدوارم این همکاری که تا به کنون بوده ان شالله از این پس نیز بهتر هم باشد و بابی باشد که وضعیت کشور ، رشد اقتصادی آن و در کل از هر جهت آن چیزی که باعث بهبود اقتصاد کشور شودٌ صورت بگیرد و مردم نتیجه این همکاری راببینند.

معاون وزیر نفت در خصوص همکاری با تشکل ها گفت: الحمدالله همکاری و ارتباط بسیار خوبی با تشکل به ویژه جناب مهندس ثقفی و انجمن استصنا داریم و جلسات به صورت منظمی داریم و هر مسئله ای که دوستان اعلام می کنند در صورت استطاعت در جهت رفع آن تلاش می کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا