اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید+شرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتنمایشگاه و رویدادتجاریویدئوچند رسانه ایکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

کام«گلفود ۲۰۲۴» با محصولات «زرکام» شیرین شد+ویدئو

در«گلفود ۲۰۲۴» به عنوان بزرگترین رویداد صنعت غذا و نوشیدنی جهان که ۵۵٠٠ شرکت معتبر بین‌المللی از ۱۹۰ کشور جهان حضور داشتند ، شرکت‌های معتبر ایرانی، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را ارایه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، گروه صنعتی و پژوهشی زر که در ۱۵ سال گذشته در این رویداد جهانی حضوری پررنگ داشته است امسال با ارائه جدید ترین محصولات خود در حوزه شیرینی و شکلات حضور و تاثیری متفاوت در گلفود ۲۰۲۴ داشت.

در کنار گروه زر، شرکت‌های ایرانی گلستان، کاله، میهن، دامداران، نادی، مانا و شیرین عسل نیز در «گلفود ۲۰۲۴» صنعت غذای کشورمان را نمایندگی کردند.

این نمایشگاه در ۲۴ سالن نمایشگاهی و با حضور بیش از ۵۵۰۰ شرکت معتبر دایر شد و تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی از کشورهای مختلف همچون آمریکا، انگلیس، ایران، ترکیه، اروگوئه، اسپانیا، روسیه، نروژ، پرتقال، لهستان، هلند، ایتالیا، هند، یونان، آلمان، فرانسه،چین، کانادا، برزیل، استرالیا، امارات،  عمان، عربستان سعودی، حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا